ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
- Товар неналежної якості можна повернути протягом 14 днів з дня отримання товару. Для цього вам потрібно написати лист на електронну пошту store@folio.com.ua з номером замовлення. Ми вам надамо адресу повернення товару.
- Заміна товару здійснюється у випадку поліграфічного браку.
- Поліграфічним браком вважається брак, що приводить до втрати інформації, а саме: відсутність друкованого тексту, зам'яті друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книги на обкладинці її змісту, перевернуті відносно до обкладинки сторінки.
- При механічному пошкодженні товару необхідно звернутись до перевізника для оформлення акту-браку та заяви на компенсацію. В даному випадку це Нова пошта чи Укрпошта. Товар при цьому обов'язково потрібно передивитись при отриманні на відділенні пошти.
- Повернення замовлення можна зробити тільки перевізником Нова пошта. За бажанням клієнта браковані книжки ми можемо замінити на нові або інші видання з відповідною вартістю.
- Повернення браку здійснюється протягом 14 днів від дня отримання товару згідно діючого законодавства України. Для цього вам потрібно написати лист на електронну пошту store@folio.com.ua з номером замовлення та прикріпити фото браку. Ми вам надамо адресу повернення товару.
- Електронні книжки не підлягають поверненню чи обміну згідно діючого законодавства України.
- Повернення коштів здійснюється упродовж 3 банківських днів починаючи з дня отримання нами бракованого екземпляру.
- Ви можете надіслати нам запитання на електронну адресу store@folio.com.ua, ми радо Вам допоможемо та відповімо на Ваші запитання.
Адреса для повернень
Повернення здійснюється на ЮРИДИЧНУ ОСОБУ
ТОВ Видавництво «Фоліо» ЕДРПОУ 31236156
м Харків, пров. Каракозова 100
Представник отримувача тел. 0675728152
Оплата за доставку безготівкова
Посилки відправлені на фізичну особу з готівковим розрахунком прийняті не будуть та повернуться відправнику
Комплектація і цілісність товару
Будь ласка, перевіряйте комплектацію та цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.