ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

  1. Товар неналежної якості можна повернути протягом 14 днів з дня отримання товару. Для цього вам потрібно написати лист на електронну пошту store@folio.com.ua з номером замовлення. Ми вам надамо адресу повернення товару.
  2. Заміна товару здійснюється  у випадку поліграфічного браку.
  3. Поліграфічним браком вважається брак, що приводить до втрати інформації, а саме:  відсутність друкованого тексту, зам'яті друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книги на обкладинці її змісту, перевернуті відносно до обкладинки сторінки.
  4. При механічному пошкодженні товару необхідно звернутись до перевізника для оформлення акту-браку та заяви на компенсацію. В даному випадку це Нова пошта чи Укрпошта. Товар при цьому обов'язково потрібно передивитись при отриманні на відділенні пошти.
  5. Повернення замовлення можна зробити тільки перевізником Нова пошта. За бажанням клієнта браковані книжки ми можемо замінити на нові або інші видання з відповідною вартістю. 
  6. Повернення браку здійснюється протягом 14 днів від дня отримання товару згідно діючого законодавства України. Для цього вам потрібно написати лист на електронну пошту store@folio.com.ua з номером замовлення та прикріпити фото браку. Ми вам надамо адресу повернення товару.
  7. Електронні книжки не підлягають поверненню чи обміну згідно діючого законодавства України.
  8. Повернення коштів здійснюється упродовж 3 банківських днів починаючи з дня отримання нами бракованого екземпляру.
  9. Ви можете надіслати нам запитання на електронну адресу  store@folio.com.ua, ми радо Вам допоможемо та відповімо на Ваші запитання.
Адреса для повернень

Повернення здійснюється на ЮРИДИЧНУ ОСОБУ
ТОВ Видавництво «Фоліо» ЕДРПОУ 31236156
м Харків, пров. Каракозова 100
Представник отримувача тел. 0675728152
Оплата за доставку безготівкова
Посилки відправлені на фізичну особу з готівковим розрахунком прийняті не будуть та повернуться відправнику

Комплектація і цілісність товару
Будь ласка, перевіряйте комплектацію та цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.  У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.